Contact

  • Contact met de gemeente

    U kunt de gemeente Alphen aan den Rijn op de volgende manieren bereiken: Meldformulier, bezoekadres, postadres, e-mail, telefoon, WhatsApp en sociale media.

  • Openingstijden

    Openingstijden van de balies in het gemeentehuis. Vanaf 1 januari 2019 werken Burgerzaken en Vergunningen 's middags op afspraak. Komt u naar het Serviceplein, dan hoeft u geen afspraak te maken (maar kan wel).

  • Iets melden, bezwaar & klachten

    Melden van problemen in uw woonomgeving, een klacht tegen de gemeente indienen of bezwaar maken tegen een gemeentelijk besluit.

  • Direct online regelen

    Zaken die u online kunt regelen.

  • Afspraak maken

    U kunt online of telefonisch een afspraak maken. Check onze openingstijden voor de mogelijkheden.

  • Privacy

    Informatie over hoe de gemeente Alphen aan den Rijn omgaat met uw persoonsgegevens en welke rechten u hebt op het gebied van privacy.

  • Servicenormen

    Gemeente Alphen aan den Rijn wil burgers en bedrijven zo goed mogelijk van dienst zijn. Snel, deskundig en met de menselijke maat. Het hanteren van servicenormen helpt ons daarbij.

  • Over deze website

    Uitleg over het gebruik van cookies en toegankelijkheid.

  • Wat te doen bij een ramp of noodsituatie

    Wat kunt u doen als de sirene gaat of wanneer u een NL Alert-bericht krijgt.

Uitgelicht