Contact

  • Contact met de gemeente

    U kunt de gemeente Alphen aan den Rijn op de volgende manieren bereiken: Meldformulier, bezoekadres, postadres, e-mail, telefoon, WhatsApp en sociale media.

  • Openingstijden

    Openingstijden van de balies in het gemeentehuis. Vanaf 1 januari 2019 werken Burgerzaken en Vergunningen 's middags op afspraak. Komt u naar het Serviceplein, dan hoeft u geen afspraak te maken (maar kan wel).

  • Direct online regelen

    Zaken die u online kunt regelen.

  • Afspraak maken

    U kunt online of telefonisch een afspraak maken. Check onze openingstijden voor de mogelijkheden.

  • Invloed, bezwaar & klachten

    Melden van problemen in uw woonomgeving, een klacht tegen de gemeente indienen of bezwaar maken tegen een gemeentelijk besluit.

  • Wat te doen bij een ramp of noodsituatie

    Wat kunt u doen als de sirene gaat of wanneer u een NL Alert-bericht krijgt.

  • Privacy

    Informatie over hoe de gemeente Alphen aan den Rijn omgaat met uw persoonsgegevens en welke rechten u hebt op het gebied van privacy.

  • Over deze website

    Uitleg over het gebruik van cookies en toegankelijkheid.

  • Servicenormen

    Gemeente Alphen aan den Rijn wil burgers en bedrijven zo goed mogelijk van dienst zijn. Snel, deskundig en met de menselijke maat. Het hanteren van servicenormen helpt ons daarbij.

Uitgelicht