Contact

  • Contact met de gemeente

    U kunt de gemeente Alphen aan den Rijn op de volgende manieren bereiken: Meldformulier, bezoekadres, postadres, e-mail, telefoon en sociale media.

  • Openingstijden

    Voor de meest aangevraagde producten en diensten geldt: 's ochtends gewoon binnenlopen, 's middags op afspraak. Op maandagochtend zijn we gesloten.

  • Afspraak maken

    Online een afspraak maken voor een bezoek aan de balies van Burgerzaken en Vergunningen tussen 13.00 en 16.30 uur. Voor een afspraak bij het Serviceplein belt u 14 0172.

  • Direct online regelen

    Zaken die u online kunt regelen: verhuizing/nieuw adres doorgeven, uittreksels en akten, melding openbare ruimte, belastingen in termijnen betalen, afvalpas aanvragen en meer.

  • Iets melden, bezwaar & klachten

    Melden van problemen in uw woonomgeving, een klacht tegen de gemeente indienen of bezwaar maken tegen een gemeentelijk besluit.

  • Servicenormen

    Gemeente Alphen aan den Rijn wil burgers en bedrijven zo goed mogelijk van dienst zijn. Snel, deskundig en met de menselijke maat. Het hanteren van servicenormen helpt ons daarbij.

  • Privacy

    Informatie over hoe de gemeente Alphen aan den Rijn omgaat met uw persoonsgegevens en welke rechten u hebt op het gebied van privacy.

  • Over deze website

    Uitleg over het gebruik van cookies en toegankelijkheid.