Contact

Door de Coronavirusmaatregelen is onze dienstverlening aangepast. Regel uw zaken zoveel mogelijk online of stuur ons een bericht.

  • Contact met de gemeente

    Door de Coronavirusmaatregelen is onze dienstverlening aangepast. Regel uw zaken zoveel mogelijk online of stuur ons een bericht.

  • Openingstijden

    Door de Coronavirusmaatregelen is onze dienstverlening aangepast. Regel uw zaken zoveel mogelijk online of stuur ons een bericht. Bel 14 0172 als het noodzakelijk is om het gemeentehuis te bezoeken.

  • Afspraak maken

    Door de Coronavirusmaatregelen is onze dienstverlening aangepast. Regel uw zaken zoveel mogelijk online of stuur ons een bericht. Bel 14 0172 als het noodzakelijk is om het gemeentehuis te bezoeken.

  • Direct online regelen

    Zaken die u online kunt regelen: verhuizing/nieuw adres doorgeven, uittreksels en akten, melding openbare ruimte, belastingen in termijnen betalen, afvalpas aanvragen en meer.

  • Iets melden, bezwaar & klachten

    Melden van problemen in uw woonomgeving, een klacht tegen de gemeente indienen of bezwaar maken tegen een gemeentelijk besluit.

  • Servicenormen

    Door de Coronavirusmaatregelen is onze dienstverlening aangepast. Veel zaken kunt u direct online regelen of stuur ons een bericht.

  • Privacy

    Informatie over hoe de gemeente Alphen aan den Rijn omgaat met uw persoonsgegevens en welke rechten u hebt op het gebied van privacy.

  • Over deze website

    Uitleg over het gebruik van cookies en toegankelijkheid.