Beperkt aantal online diensten niet beschikbaar van 2 tot 5 november

Om onze dienstverlening voor u als inwoner, bedrijf of instelling te verbeteren, lanceren we binnenkort een nieuwe website en vervangen we een aantal ICT-systemen. Hierdoor is een beperkt aantal van onze online diensten niet beschikbaar van dinsdag 2 november 17.00 uur tot vrijdag 5 november 17.00 uur.

Denk aan het doorgeven van een verhuizing, laten ophalen van grofvuil of aanvragen van de afvalpas. Heeft u binnen deze periode een aanvraag die u niet online kunt doen? Dan leest u op de website op welke andere manier u de aanvraag op dat moment door kunt geven.

Heeft u vragen?

Als u nog vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer 14 0172. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur. Of e-mail naar gemeente@alphenaandenrijn.nl. Onze excuses voor het eventuele ongemak.