De Helpdesk Geldzaken nu ook zonder afspraak
Heeft u vragen over geld? De Helpdesk Geldzaken staat voor u klaar voor gratis advies. Van maandag tot en met vrijdag van 13.00 tot 16.30 uur kunt u daarvoor zonder afspraak terecht in het gemeentehuis.
De Helpdesk Geldzaken wil inwoners ondersteunen om te voorkomen dat zij in geldproblemen komen, maar ook om problemen op te kunnen lossen. Heeft u vragen over geld? Of verandert er iets in uw leven waardoor uw inkomsten en uitgaven wijzigen? U krijgt bijvoorbeeld een kind, gaat scheiden of verliest uw baan. De medewerkers van de Helpdesk zitten voor u klaar.
Hoe werkt het
U kunt er met alle financiële vragen terecht. Zo geven ze om geld te besparen en advies geven om geldzorgen te voorkomen. Daarnaast kunnen ze u ook inzicht geven in uw inkomsten en uitgaven en kunnen ze u helpen bij toeslagen, regelingen en het aanvragen hiervan. De mensen van de Helpdesk Geldzaken hebben allemaal de financiële kennis die nodig is om u te kunnen helpen. Wilt u liever niet alleen langskomen en iemand meenemen? Dit is geen probleem.
Bellen
Wilt u liever telefonisch advies? Dan kunt u bellen naar 14 0172 (optie 1) of vul het contactformulier in op onze website voor een belafspraak. U kunt ook uw vraag stellen via onze website.
Meer informatie
Kijk voor meer informatie over onze Helpdesk Geldzaken op www.alphenaandenrijn.nl/helpdeskgeldzaken.
Volg ons