Vandaag zijn de balies in het gemeentehuis gesloten. Dit komt door werkzaamheden aan de computersystemen van Burgerzaken. Dinsdag 28 juni staan we weer voor u klaar.
Klacht over ambtenaar of bestuurder indienen
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over de manier waarop u bent behandeld. Dan kunt u een klacht indienen. Een klacht gaat over gedrag van een ambtenaar of bestuurder van de gemeente. U kunt een klacht hebben over bijvoorbeeld:
- een trage of te late afhandeling van uw brief of vraag
- te weinig, onjuiste, of misleidende informatie
- een slechte behandeling of benadeling door een ambtenaar of bestuurder.
Voorwaarden
- Uw klacht gaat over gedrag van een ambtenaar of bestuurder van de gemeente
- De gedraging waar de klacht betrekking op heeft, is niet ouder dan 1 jaar
Kosten
Geen.
Aanvraag
Vermeld op uw aanvraag:
- of de klacht over een ambtenaar of bestuurder gaat
- naam van betrokken ambtenaar of bestuurder
- reden van de klacht, datum en toelichting.
U logt in met DigiD of eHerkenning.
U ontvangt binnen 6 weken een reactie.
- Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u een klacht indienen bij de Nationale Ombudsman
- Heeft u bezwaar tegen een beslissing van de gemeente? Dan kunt u bezwaar maken tegen een gemeentelijk besluit
- Heeft u een klacht over zaken in de openbare ruimte, zoals een kapotte lantaarnpaal, zwerfvuil of overlast? Dan kunt u een melding doen via een melding openbare ruimte
Volg ons