Zaken doen met de gemeente
Informatie voor ondernemers over inkoop, aanbesteden, regels en wetgeving, inkoop- en inhuurvoorwaarden bij de gemeente Alphen aan den Rijn.
-
Inkoop - en aanbestedingsprocedure van de gemeente
Hoe werkt de gemeente als aanbestedende dienst.
-
Algemene inkoop- en inhuurvoorwaarden
De algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten en de algemene inhuurvoorwaarden.
-
Inhuren van extern personeel
Via de Inhuurdesk kunnen zelfstandige professionals en leveranciers meedingen naar tijdelijke inhuuropdrachten van de gemeente Alphen aan den Rijn.
-
Lokaal midden- & kleinbedrijf
Het lokale bedrijfsleven meer kans bieden bij opdrachten van de gemeente Alphen aan den Rijn.
-
Wet- en regelgeving
Alle geldende wet- en regelgeving met betrekking tot overheidsaanbestedingen.
-
Maatschappelijk Verantwoord Inkopen (MVI)
Het inkopen van producten, diensten of werken met een maximale duurzame waarde.
-
Klacht indienen bij aanbesteden
Een klacht indienen als direct belanghebbenden bij een aanbesteding van gemeente Alphen aan den Rijn.
Volg ons